vrijdag 3 juli 2009

Weg met onze schuchterheid


Een boek om eens goed te bekijken, een boek over de geschiedenis van de
Nederlandse Vereniging voor Slechthorenden, 1908-2008
Een beschrijving van de hoogtepunten van de NVVS door de jaren heen en een beknopte historie van de voor slechthorenden onmisbare hoorhulpmiddelen. Natuurlijk ontbreken de persoonlijke verhalen niet: zes mensen –variërend in leeftijd van 7 tot 105 jaar– vertellen hoe het is om met een hoorprobleem te leven. Geïllustreerd met uniek beeldmateriaal uit heden en verleden.
Mijn gehoorprobleem houd me dagelijks bezig, bewust of onbewust, en dit boek, dat me werd aangeraden door collega Francoise, heeft me gegrepen.

1 opmerking:

46gedachten zei

Ha Monique!
Ik ga het aanschaffen voor mijn schoonmoeder die ook al zolang ik haar ken tobt met dit probleem.

Groet,
Annemarie

Adele, make you feel my love