zaterdag 27 december 2008

Wel of niet de top 2000?


In deze dagen tussen kerst en oud en nieuw kun je kiezen tussen de Top 2000 op Radio 2 en de Niet de top 2000 van Radio Rijnmond.

Nu wil het dat Radio Rijnmond is neergestreken in de grote hal van de bibliotheek en dat dat ontzettend gezellig is.


je kunt verzoekjes aanvragen en alles mag als het maar niet voorkomt in de lijst van de Top 2000.

Dat is leuk en geeft al snel een veel verrassender lijst. Ik had dan ook een aantal verzoeknummers ingediend maar eigenlijk had ik geen tijd om te luisteren overdag. En toen ik op kerstavond thuiskwam dacht ik er niet echt aan. Lekker slapen en uitgerust beginnen aan de kerstdrukte van de volgende dag, dat was het plan! Maar dat liep even anders.....

's nachts om 3.10 uur ging de telefoon en was ik in de uitzending, een collega had gezegd dat ik best gebeld kon worden 's nachts! Geweldige grap, dat is zeker, en ik heb met plezier verteld over Gino Vanelli en mijn verzoekje 'Mama CoCo'.

Nu nog mij t-shirt in ontvangst nemen en de mooie sjaal en dan dinsdag op de groepsfoto.

Toppie!

Geen opmerkingen:

Adele, make you feel my love