dinsdag 7 oktober 2008

Receptieleed!


Vandaag was ik op de Online Conferentie Nederland 2008. Hardstikke leuke bijeenkomst, veel opgestoken waarover later meer op mijn andere blog.


Iedereen lekker bezig, en omdat het om veelal gestructureerde workshops gaat kan ik alles moeiteloos verstaan. Ook tijdens de lunch vond ik het niet buitensporig druk en ik had een paar leuke gesprekken. ik hoefde niet eens veel moeite te doen want de mensen waarmee ik sprak gingen wonder boven wonder uit zichzelf aan mijn goeie kant staan.

Maar dan de borrel! Iedereen lekker kletsen en ik heb hele leuke gesprekken met mensen maar ik moet dan voor een belangrijk deel liplezen. Geeft niet, kan ik best, maar na een uurtje ben ik dan wel aan mijn eindje. Maar goed, volgens mij waren de bitterballen toen toch op dus lekker naar de trein, oogjes dicht en rap op huus an.

Al met al een heel leuke dag, maar borrels zijn niet echt meer mijn ding.

Geen opmerkingen:

Adele, make you feel my love